Edukacja

• 28 kwietnia 2019
  • wyświetleń: 5605

[ZDJĘCIA] Turystyczny wypad słuchaczy tyskiego UTW

W piątek 25 kwietnia 50 słuchaczy sekcji turystyki Uniwersytetu Trzeciego Wieku pod przewodnictwem wykładowcy i przewodnika Ryszarda Sznera, wybrało się na wycieczkę do Ojcowa.

Turystyczny wypad słuchaczy tyskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

Po przyjeździe do Czajowic, ruszyliśmy w trasę do jaskini Łokietka. Po zwiedzeniu (270 metrów trasy) udaliśmy się w kierunku Bramy Krakowskiej, a następnie wzdłuż Prądnika do Muzeum im. W. Szafera. Po drodze mijaliśmy skałkę Igłę Deotymy, stawy hodowlane pstrąga. Po zwiedzeniu ekspozycji w muzeum, udaliśmy się do zamku w Pieskowej Skale. Po drodze minęliśmy Kościół na wodzie,a także źródełko miłości. Po zwiedzeniu Zamku, udaliśmy do maczugi Herkulesa,a następnie ruszyliśmy w trasę powrotną do Tychów. W sumie nasza grupa przeszła około 8 km. Piękna pogoda sprawiła że naładowaliśmy akumulatory i jesteśmy gotowi na wykłady po przerwie świąteczno-weekendowej.